Producten

Auto's

Kewi - Lady-Cars
Old Timers

RIBS

RIBS

Rubberboten

Rubberboot Accessoires

Buitenboord motoren

BB Motoren Accessoires

Aanhangers

Aanhangers
Boottrailers
Boottrailer Accessoires

Diversen

Groene Boten
Waterski shop
Sloepen

Diensten

Nieuws / Pers
Info
Bemiddeling
Boottransport
Rubberboot reparatie
Polyester reparatie
Winterstalling
Zeilmakerij
Weerbericht

De Goedkoopste Zodiac Cadet Aero Rubberboten

De laagste prijzen voor Zodiac rubberboten zijn inclusief B.T.W.
Wij zijn altijd de goedkoopste voor uw Zodiac rubberboot.


 

 
Model Maat in cm Gewicht lucht kam. Pers. Max. Motor Max. Advies Prijs € Onze prijs
Cadet 200 RU
lattenbodem
200x154

 
22 KG 2 2 3KW(4pk)
25 kg
859.- 749.-
Cadet 240 RU
lattenbodem
240x154

 
26 KG 2 3 3KW(4Pk)
25 kg
969.- 869,-
Cadet 260 RU
lattenbodem
260x160

 
33 KG 2 3+1 3KW(4pk)
25 kg
1129.- 950.-
Zodiac Cadet Roll Up (Lattenboden) Preisreduzierung 2010 !







Der ideale Tender. Der Cadet ist ein kompakter Zodiac-Tender in bestem Design und Qualität. 
Der Tragschlauch gewährleistet Stabilität und verleiht dem Boot auch bei voller Zuladung gute Fahreigenschaften. Unvergleichlich leicht und kompakt, passt es in jede Backskiste, bzw.
jeden Kofferraum. Serienmäßig mit Sitzbank (außer Cadet 200) und Packtasche.

Ausstattung:
- Alu-Ruder
- Fußblasebalg
- Reparatursatz
- herausnehmbare Sitzducht (außer 200)
- Transporttasche
 

Modell

  Maße cm

Packmaße cm
Schlauch
Gewicht
 
Luft-
kam.
Pers.
max.
Motor
max.
Preis
Angebot
Cadet 200 
Lattenboden
TOP 200x154

90x45x20
22 kg 2 2 3KW(4PS)
27 kg
795.- 675.-

Cadet 240 
Lattenboden

TOP 240x154

100x50x22
26 kg 2 3 3KW(4PS)
27 kg
895.- 755.-
Cadet 260
Lattenboden
TOP 260x160

100x55x30
33 kg 2 3+1 3KW(4PS)
27 kg
1045.- 885.-
 
 

 

Terug naar ZODIAC Totaalpagina

Kewi    |   Wij zijn verhuisd naar Bokelweg 18   |   3125 AC Schiedam    |       M. 0031 (0) 653 - 151188      |      E-mail  leo@kewi.nl

Kewi

U bent bezoeker nummer vanaf de start van modeljaar 2005.

Typefouten en/of verkeerde afbeeldingen voorbehouden.
. .